زينة وأحمد عز زينة وأحمد عز

صور.. ردود أفعال قوية من نجمات الفن على خلع زينة من أحمد عز

بوابة أخبار اليوم الجمعة، 02 فبراير 2018 - 12:21 م


نشرت الفنانة مي عز الدين، عبر صفحتها الشخصية على موقع الصور الشهير "إنستجرام" صورة وثيقة الخلع للفنانة زينة من النجم أحمد عز.

وعلقت عليها قائلة: «ربنا يحميكي أنتي وأولادك ويكتبلك الخير يا حبيبتي ويعوضك عن كل اللي شوفتيه».

 

 

. ربنا يحميكي إنتي و أولادك و يكتبلك الخير يا حبيبتي و يعوضك عن كل اللي شوفتيه . 😙❤

A post shared by Mai Ezz Eldin (@maiezzeldin) on

 

 

كما نشرت الفنانة غادة عبد الرازق أيضًا صورة من الوثيقة عبر "انستجرام"، وعلقت عليها قائلة :"مبروك حبيبتي أخيرًا ربنا يكرمك انتي وولادك ويعوضك عوض ربنا الكريم العظيم".

 

 

 

#مبرررررررروك#حبيبتي اخيررررررا ربنا يكرمك انتى وولادك ويعوضك عوض ربنا الكريم لعظيم ا🌹 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💝💝💝💝💝💝🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊💝💝💝💝💝💝

A post shared by Ghada Abdelrazek (@ghadaabdelrazek) on

 

 

ونشرت الفنانة ريم البارودي صورة الحكم  وعلّقت عليها قائلة: "بشوف إن من أحلى الحاجات اللي حصلت للست المصرية هو قانون الخلع، وده اللي يخليها تتحرر من أي ظلم وذكورية من الراجل".

وأضافت: "عايزة أقول لزينة مبروك يا حبيبتي ربنا كبير وشكرا لعدالة ونزاهة القانون اللي أنصفك من الظلم اللي شوفتيه، وربنا يباركلك في أولادك وتفرحي بيهم في حياتك تستاهلي الخير كله".

 

 

 

بشوف أن من أحلي الحاجات اللي حصلت للست المصرية هو قانون (الخلع) وده اللي يخليها تتحرر من أى ظلم وذكورية من الراجل .. عايزة أقول ل #زينة مبروك يا حبيبتي ربنا كبير وشكرا لعدالة ونزاهة القانون اللي أنصفك من الظلم اللى شوفتيه، وربنا يباركلك فى أولادك وتفرحى بيهم فى حياتك تستاهلي الخير كله @zeinareda29 #حبي_ نفسك #كوني_ قويه #انتي_الاهم

A post shared by Reem Elbaroudy (@reemelbaroudyofficial) on

الاخبار المرتبطة

الأكثر قراءة

الرجوع الى أعلى الصفحة