محمد إمام
محمد إمام


محمد إمام يعلق على تخطي إيرادات «ليلة هنا وسرور» 30 مليون جنيهاً 

ريم الزاهد

الجمعة، 20 يوليه 2018 - 12:11 م

تخطت إيرادات فيلم «ليلة هنا وسرور» 30 مليون جنيهاً ، ويحتل الفيلم المركز الثاني في شباك تذاكر السينما.

احتفل الفنان محمد عادل إمام ، بتخطي فيلمه «ليلة هنا وسرور» 30 مليون جنيهاً ، على صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي «انستجرام»، قائلاً :" الحمد لله  تاني فيلم ليا يعدي الرقم ده 30 مليون .. شكراً لكل اخواتي و زمايلي اللي تعبوا علشان يقدمُلكم ليلة هنا وسرور".

وأضاف إمام في تعليقه :" شكراً ليكم من كل قلبي على رسائلكم وكلامكم و استقبالكم العظيم للفيلم و الإيرادات الضخمة اللي عملتوها بالرغم من  كاس العالم وامتحانات ثانوية عامة والمنافسة الصعبة مع باقي الأفلام النجاح ده بتاعكم انتم اللي جاي ماجاش زيه توكلنا على الله.. محمد إمام". 

فيلم "ليلة هنا وسرور" يعرض حاليا بالسينمات، وهو من بطولة محمد عادل إمام، فاروق الفيشاوي، ياسمين صبري، بيومي فؤاد، ومن إخراج حسين المنباوي. 
 

 

#الحمدلله 🙏🏼 تاني #فيلم ليا يعدي الرقم دة 3️⃣0️⃣✌🏼 شكراً لكل إخواتي و زمايلي اللي تعبوا علشان يقدمُلكم #ليلة_هنا_وسرور .. و شكراً ليكم من كل قلبي على رسايلكم و كلامكم و إستقبالكم العظيم للفيلم و الإيرادات الضخمة اللي عملتوها بالرغم من #كاس_العالم و إمتحانات #ثانوية_عامة و #المنافسة الصعبة مع باقي الأفلام 🔝🚀 النجاح دة بتاعكم انتم ❤️😉 #اللي_جاي_ماجاش_زيه 🌪🌪 #توكلنا_على_الله 💪🏼⚡️#محمد_امام #Mohamed_Emam

A post shared by Mohamed Emam (@mohamedemam) on

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة