الحارس المصري محمد الشناوي
الحارس المصري محمد الشناوي


أول تعليق من محمد الشناوي بعد وداع أمم إفريقيا: «الإعتذار مش كفاية»

رياض محمد جعيصة

الإثنين، 08 يوليه 2019 - 01:17 م

علق الحارس المصري محمد الشناوي على خروج منتخب مصر، من بطولة كأس أمم إفريقيا 2019، بعد الهزيمة من جنوب أفريقيا.

منتخب «البافانا بافانا»، فاجئ الفراعنة بالفوز بهدف نظيف في المباراة التي أقيمت يوم السبت الماضي على استاد القاهرة الدولي في دور الـ16 من أمم إفريقيا 2019.

وكتب الشناوي عبر صفحته الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي إنستجرام: «عايز أعتذر لكل الجمهور اللي شجعنا ووقف في ضهرنا سواء في المدرجات أو في البيوت والشوارع». 

وأضاف: «أحلى حاجة في الكورة هي فرحتكم بينا ولما مبنقدرش نحققها ده بيبقى صعب علينا جداً. ربنا شاهد إن الواحد بذل أقصى جهده في كل ماتش عشان متروحوش زعلانين ونقدم صورة مشرفة للبلد وكورة ممتعة. الإعتذار مش كفاية بس ده اللي نقدر نقدمه دلوقتي مع وعد إننا نتعلم من كل غلطة مرينا بيها ونرجعلكم البطولة الجاية جديرين بجمهور عظيم زيكم».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

عايز أعتذر لكل الجمهور اللي شجعنا ووقف في ضهرنا سواء في المدرجات أو في البيوت والشوارع. أحلى حاجة في الكورة هي فرحتكم بينا ولما مبنقدرش نحققها ده بيبقى صعب علينا جداً. ربنا شاهد إن الواحد بذل أقصى جهده في كل ماتش عشان متروحوش زعلانين ونقدم صورة مشرفة للبلد وكورة ممتعة. الإعتذار مش كفاية بس ده اللي نقدر نقدمه دلوقتي مع وعد إننا نتعلم من كل غلطة مرينا بيها ونرجعلكم البطولة الجاية جديرين بجمهور عظيم زيكم.

A post shared by Mohamed Elshenawy (@m.elshenawy1) on

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة