المقاول محمد علي المقاول محمد علي

تسجيل صوتي منسوب لزوجة محمد علي تطالبه بالاهتمام بشؤون ابنته

بوابة أخبار اليوم الأحد، 15 سبتمبر 2019 - 02:46 ص

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي على فيس بوك، تسجيل صوتي منسوب لزوجة المقاول محمد علي المتواجد بإسبانيا، طالبته فيه، بأن يتصل بنجلتهما رحيمة وهي الكبرى، ويأمرها بألا تخرج من المنزل حتى موعد الامتحانات والذي كان مقررًا له 1 يوليو، لأنها منذ فترة طويلة وهي تقوم بسلوكيات مريبة قد تؤدي إلى هلاكها وهي في سن صغير.

 وطالبت أم الفتيات الأب محمد علي، بالسيطرة على الفتاة خلال التسجيل الذي الصوتي التي نشرته صفحة عمار يا مصر على موقع التواصل الاجتماعي على فيس بوك، وإن لم يستطع ذلك فلا عليه سوى أن يخبرها لتتصرف في الأمر.


وفي تسجيل سابق أيضًا منسوب لزوجته، قالت: "محمد صباح الخير يا محمد، معلش أنا بس عايزة أفهم حاجة، دلوقتي أنا مبتكلمش مع رحيمة لأن هي قارفاني اخر قرف طبعا.. أنا مش عارة الصراحة الكلام ده واصلك ولا مش واصلك.. دلوقتي فوجئت أن رحيم وأنا داخل بالليل انام بدري شوية وبسال أختها رحيمة موجودة قالت لي ايوة.. لكن ببص في الاوضة ملقتهاش مجتش من امبارح، فهل انت عندك علم بكدة.. هي كل يوم بتقوم من النوم تخرج متجيش الا بالليل، معرفش هي بتنزل رايحة فين ومبتقوليش، معرفش عنها اي حاجة خالص هي بتروح فين ولا بتيجي منين ودلوقتي فوجئت انها بايتة برة البيت.. الوضع ده انا مش عارفة انت عندك علم ولا معندكش علم وهل الوضع ده سليم ولا مش سليم .. واللي بيحصل ده انا عايزة ليه تفسير".



الاخبار المرتبطة




الأكثر قراءة

الرجوع الى أعلى الصفحة