فريدة سيف النصر
فريدة سيف النصر


خاص| نافية الشائعات.. فريدة سيف النصر تكشف حقيقة تعرضها للسحر

نورهان نبيل

الثلاثاء، 03 مارس 2020 - 07:40 م

أكدت الفنانة فريدة سيف النصر، أن حالتها الصحية في تحسن، وذلك بعد إصابتها بخراج في الأسنان أدى إلى تورم وجهها.

وعبرت فريدة سيف النصر، في تصريح خاص لـ"بوابة أخبار اليوم"، عن استيائها الشديد من الشائعات التي انتشرت وزعمت ذهابها للشيوخ لشعورها بأنها تعرضت للسحر.

وكشفت الفنانة فريدة سيف النصر، خلال الأيام الماضية، عن إصابتها بورم في وجهها، وطلبت من جمهورها الدعاء.

ونشرت "فريدة"، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، صورة لها توضح شكل الورم الذي أصابها بسبب خراج في أسنانها بشكل مفاجئ، وعلى الرغم من المسكنات التي تتناولها فإنها تعاني من الألم الشديد.

وعلقت فريدة سيف النصر، على صورتها قائلة: "ممكن تدعوا لي من قلبكم بجد أول مرة أبكي زي الأطفال أنا أصلا باتحمل لكن مش قادرة.. ده مش ماكياج ده وشي بدون سابق إنذار صحيت بأصوت نص الليل، ودي رابع مرة يحصل لي حاجة غريبة في وشي، وأكون باشتغل يعني مش وقته استغفر الله، أحسن من غيرنا سامحني والنبي اللهم لا اعتراض".

وأضافت: "عاملة زي الكوره الكفر عينيه مقفوله وبؤي مدلدل حتى حواجبي وارمة، يخرب بيت كده أنا اديتكم نص الوش علشان حقيقي مش أنا، رعب والله تغيير سريع سبحان الله والحمد لله مش هزار، تحت أسنان سليمه 4 خراريج إزاي مش عارفين، عملنا بانوراما كاملة والدكتور مستني الالتهاب يروح والورم وبعدين يقرر في إيه؟".

وتابعت: "هو نفسه بيسأل في إيه؟ هو أنا اللي هاعرف يادكتور..وطبعا الفليكتور منيمني على روحي لأن الألم الحمد لله ما يتحملوش إلا حد مستسلم لإرادة ربنا ويشكره.. المشكلة الشغل ومافيش وقت لا حول ولا قوة إلا بالله.. لازم يصوروا من غيري وأنا وافقت هاعمل إيه! قدر الله وما شاء فعل حاضر حبيبي يا ربنا كل اللي تجيبه راضيه والحمد لله، هو ما بيجيبش حاجة وحشة أبدًا، قضا أخف من قضا، لو هافدي الغاليين كلهم أنا جاهزة.. ادعوا لي".

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة