تامر حسني خلال الحفل
تامر حسني خلال الحفل


صور| بعد صلحهما.. تامر حسني في حفل بالشيخ زايد برفقة بسمة بوسيل

محمد طه

الجمعة، 20 نوفمبر 2020 - 09:47 م

 

يُحيي الفنان تامر حسني حاليا حفلا غنائيا بإحدى المدن الجديدة بالشيخ زايد، بحضور زوجته المغربية بسمة بوسيل، ويعد هذا أول حفل لتامر حسني بعد أزمته مع بسمة بوسيل، والذي نجح في إنهاء الخلاف معها ومصالحتها، وتواجد في الحفل لاعب منتخب مصر السابق محمد زيدان وزوجته، وعمرو منسي، المدير التنفيذي لمهرجان الجونة السينمائي، والإعلامية شهد شعراوي، وبحضور جماهيري.

وتصدر كل من تامر حسني وبسمة بوسيل تريند مؤشر البحث "جوجل" بعد الخلافات بينهما التي أدت إلى إعلان بسمة إنفصالهما بينما نجح تامر حسني في مصالحتها.

 

وحاول تامر حسني، إنهاء خلافه مع زوجته بسمة بوسيل، ووجه لها رسالة عتاب بعدما أعلنت على السوشيال ميديا خبر انفصالهما، وكتب عبر خاصية ستوري على «إنستجرام»: «بسمة حببتي للأسف انتي مفكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسَوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة.. المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي وأم ولادي.. أنا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير».

 

وتابع: «ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتي يكلمه الأول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة أصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للأسف انتي عرفتي إن في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتهلصي من فكرة إنك تسمعيهم، ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفغلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللس سعوا في الخير لينا.. متهورة بس بحبك».

 

وردت بسمة بوسيل على رسالة تامر حسني والتي عبر من خلالها عن عدم غضبه من كلامها ومن الكشف عن مشاكلهما عبر السوشيال ميديا، وكتبت من خلال حسابها على إنستجرام: "اتهورت عشان بحبك".


 

الكلمات الدالة

مشاركه الخبر :

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 

مشاركة