هنا الزاهد وأحمد فهمي هنا الزاهد وأحمد فهمي

رسالة من هنا الزاهد لزوجها بعد الهجوم عليه بسبب «شيكابالا»

أحمد السنوسي الأحد، 29 نوفمبر 2020 - 03:10 م

نشرت الفنانة هنا الزاهد، أول رسالة تضامن لزوجها الفنان أحمد فهمي، بعد الهجوم الكبير الذي تعرض له بسبب مهاجمته للاعب فريق الزمالك محمود عبد الرازق "شيكابالا" أثناء وبعد مباراة الأهلي والزمالك في نهائي دوري أبطال إفريقيا.

وقالت هنا خلال تدوينة لها عبر حسابها علي فيس بوك: "بعيدا ان شهادتي في مجروحة لان الناس هتقول بقول الكلام ده عشان جوزها. انا لا بفهم في الكورة و لا بتفرج عليها بس بشوف قد ايه الانسان ده بيحب يكون عفوي و بينسى انه ممثل و بيتعامل مع كل الناس بكل زوق حتى في الشارع و في التصوير و في كل مكان و الناس اللي عرفاه عرفين ده كويس.

وأضافت: انا عارفة انو الناس بتفضل تقول لا ده ممثل مينفعش يقول رأيه. بس للاسف الانسان ده بينسى و بيخسر من كتر م هو  اللي ف قلبه على لسانه و مش بيحب ينافق و لا بيرضي حد عشان يكسب جمهور زي م ناس كتير بتعمل كده.

وقالت: لما بيكتب رأيه بيكتبوا على اكونت فيس بوك اللي في صحابه زيه زي اي حد اهلاوي بس للاسف بتطلع اخبار بالكلام اللي بيقولوا  عموما انا  عايزة اقولك انك قلبك طيب و عفوي بزيادة و بتقول اللي جواك من غير متحسبها عشان بتنسى انك ممثل اصلا بس الايام دي مينفعش تبقى كده للاسف . و اعمل اللي يريحك لانك انسان و احنا كده كده بنحبك جدا  ❤️❤️❤️Ahmad Fahmy

الاخبار المرتبطة

نيجار محمد: أنا منحازة لسينما المرأة نيجار محمد: أنا منحازة لسينما المرأة الثلاثاء، 19 يناير 2021 07:35 م

 

الأكثر قراءة

 

 

الرجوع الى أعلى الصفحة