مراد فكري مراد فكري

بطل فيلم الألماني: من يقف وراء إبعادي عن الوسط الفني؟

أحمد السنوسي الأحد، 28 فبراير 2021 - 10:07 ص

كشف الفنان مراد فكري عن استيائه من تجاهل الوسط الفني له، وعدم عرض أعمال سواء درامية أو سينمائية للمشاركة بها، مشيرًا إلى أنه لا يعلم سبب التجاهل وإذا كان عن عمد أو صدفة.

وكتب مراد فكري عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماع «فيسبوك»: "أنا بس مستغرب من الناس إللى عارفه اني ممثل كويس وليا أعمال ناجحة ومعلمة مع الناس جدا ملتزم جوة شغلى وعضو نقابى وكواليسى هادية ومحبوب بشهادة الجميع بس الغريبة في ناس عاملين نفسهم مش شايفني ومش عارفني !! مش فاهم ولا عارف دة بمزاجهم ولا أمر من حد له هدف انى اختفى من الساحة".

وتابع: "انا إللى اعرفه انى بسعى و اتواجد وعمرى ما اتكلمت على حد وحش .. ولا ليا في السياسة !! ولا بحب اعادي حد في الوسط الفنى !! أنا عشمى كبير فى ربنا وفيكم تبصولنا بصة بعيده عن الشللية والمحسوبيات اللي قربت الدنيا .. انا بجد نفسيآ بموووووت وصابر أوى أوى .. والأرزاق بتاعة ربنا بعد اذنكم بلاش كومنتات سخرية أو مدح.. انا عايز حل من ناس مسئولة و ليهم كلمة فى الوسط الفنى".

جديربالذكر أن الفنان مراد فكري شارك في العديد من الأعمال الفنية، ومنها  "فيلم الأماني و الخروج عن النص وعطل فني"  ومسلسل "ابن حلال والأسطورة، وسالم أبو أخته".

✍رسالة لمن يهمه الأمر من فنان الناس كلها عارفاه و بتحبه انا مش زعلان من قلة الشغل و عدمه .. لأن دى ارزاق بتاعة ربنا انا...

Posted by Morad Fekry Eka on Saturday, February 27, 2021


 

 

 

الاخبار المرتبطة

 

الأكثر قراءة

 

 

الرجوع الى أعلى الصفحة