ريهام حجاج
ريهام حجاج


ابنة سامي العدل تهاجم ريهام حجاج: موضوع بفلوسي ده واطي شويتين

أحمد السنوسي

الثلاثاء، 13 أبريل 2021 - 09:04 م

هاجمت رشا سامي العدل، الفنان ريهام حجاج، بعد خلافتها المستمرة مع صناع مسلسلها الجديد "وكل ما نفترق"، وذلك بعد خلافها الأخير مع الفنانة أيتن عامر.

ونشرت رشا تدوينه لها قالت فيها "أقسم بالله العظيم أنا شوفت صورتك وسألت مين دي قالوا ريهام حجاج برضه ما عرفتكيش"، قالوا دي إللي بتتدخل في شغل كل الناس و بتقول بفلوسي برضه ما عرفتكيش بس فهمت إنك ممكن تكوني معقدة نفسياً علشان موضوع بفلوسي ده واطي شويتين.

إنما لحد أيتن عامر و تقفي انتباه لأن أيتن ليا الشرف أقول إنها صحبتي و حبيبتي قبل ما تكون زميلة محترمة و ملتزمة جدًا جدًا، و بتحترم الصغير قبل الكبير مش أيتن عامر إللي تطمع في تكبير دورها و لا أيتن عامر إللي تقف تقول بفلوسي و لا أيتن عامر إللي مش ملتزمة في اللوكيشن و مش أيتن عامر إللي بتتدخل في شغل غيرها من إنتاج و إخراج و مونتاج إلخ.

نزيد بقي إن أيتن عامر زوجة أجدع مدير تصوير محمد عز العرب، خريجة فنون مسرحية و أخت النجمة الجدعة الأصيلة وفاء عامر زوجة المنتج الكبير المحترم محمد فوزي، يعني متشقلبة في الفن يمين و شمال و أحق من بتوع الشاي بالياسمين لحد أيتن و stooooop و مصر كلها هاترد عليكي و الحمد لله إني شوفت كلامك السفيه بعد الفطار.. أنتي مين أصلا!؟.

وأنتشرت أخبار حول خلافات نشبت داخل كواليس مسلسل "وكل ما نفترق" بين المخرج ومؤلف العمل وأيتن وبين كل من الفنانة ريهام حجاج، بعد أن قامت الأخيرة بالتعديل في برومو العمل دون الرجوع إلي المخرج أو المؤلف وقامت بحذف مشاهد للفنانة أيتن عامر من البرومو.

 

الأمر الذي جعل فريق الانتاج يلجأ إلى الإستعانة بوحدة ثانية لكي تقوم آيتن عامر بتصوير مشاهدها، بعيدًا عن ريهام حجاج، بعد أن أعتزر المخرج كريم العدل عن إستكمال العمل، قد انتهى من تصوير ما يقرب من ١٥ حلقة من أحداث المسلسل.

مسلسل «وكل ما نفترق» بطولة ريهام حجاج، وقصة محمد أمين راضي وسيناريو وحوار ياسر عبدالمجيد وأحمد وائل وإنتاج طارق الجنايني، وبطولة عمرو عبدالجليل، ورانيا يوسف، وأحمد فهمي، ومحمد الشرنوبي، وسيد رجب، وسلوى خطاب، ومحمد جمعة، وآيتن عامر.

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة