الإعلامي عمرو أديب ومحمد رمضان
الإعلامي عمرو أديب ومحمد رمضان


عمرو أديب لـ محمد رمضان: يا مفترى دى فلوس الطيار اللى مات

رضا خليل

السبت، 05 يونيو 2021 - 01:40 ص

 

علق الإعلامي عمرو أديب، على الفيديو الذي ظهر فيه الفنان محمد رمضان ، ويدعي أن الدولة وضعت يدها على أمواله، قائلا: "فيديو غريب، فاكرنا هبل مش بنفهم أو في عصر مفيهوش راديو، مفيهوش حد بيطلع بيان قائلا :«للأسف محمد رمضان بقاله مدة محدش بيصدق، لما تلاقي محمد رمضان تريند أفتح وشوف الناس مدينه من المنقي يا خيار».

اقرا ايضا .. أديب يفتح النار على محمد رمضان: إنت بتحرض الناس على عدم التعامل مع البنوك

وأضاف"أديب"، خلال برنامج "الحكاية" المذاع  على قناة MBC  مصر، مساء الجمعة، أن محمد رمضان يدعي أن مصر وضعت يدها على أمواله ، مشيرا الى أن "محمد رمضان بيضحك علينا كلنا وبيقول البلد حطت إيدها على فلوسه.. لا يا محمد البلد محطتش ايدها على فلوسك، ده فلوس الطيار، ياراجل يا مفتري الراجل مات كمدا كنت تجمع الفلوس وتروح توصلها لأهله.. اتقي الله".

وتابع :" عيب عليك  يا محمد يا رمضان ، المفروض تكون قدوة، كان بيطرمخ على فلوس الطيار، ربنا كبير يا محمد، انت مش شايف اللي حصلك الشهر اللي فات".

وأشار" الإعلامي عمرو أديب"،الى أن البنوك المصرية آمنة ولا تضع يدها على أموال أحد،  قائلا :" الدولة المصرية غنية عن فلوسكم، مفيش حد فلوسه راحت في البنوك المصرية على مدى مئات السنوات"، مضيفا: "أنا لسه عند ندري يوم ما اكسب قضيتي ضدك هحط فلوسك وقدهم من عندهم وابعتهم لمستشفى أبو الريش".

الكلمات الدالة

مشاركه الخبر :

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 

مشاركة