أنغام
أنغام


«أنغام» تصل مطار جدة لإحياء حفل هيئة الترفيه 

أحمد السنوسي

الجمعة، 23 يوليه 2021 - 04:33 م

وصلت الفنانة أنغام إلى مطار جدة لإحياء حفل جماهيري كبير بالمشاركة مع الفنان محمد الشرنوبي والفنان تامر عاشور ونشرت الشركة المنظمة فيديو للفنانة أنغام فور وصولها وهي تعبر عن سعادتها بعودة الحفلات في المملكة العربية السعودية. 

يذكر أن الفنانة أنغام قد طرحت من يومين «ديو» مع الفنان وائل كفوري بعنوان برضو بتوحشني من كلمات تركي ال الشيخ والحان عمرو مصطفى.

«الديو» الذي صدر حديثًا جمع صوتَين من أجمل أصوات العالم العربي، وهي من كلمات المستشار تركي آل الشيخ، وألحان عمرو مصطفى وتوزيع نادر حمدي.

ومن كلمات الديو:"جربت فراقك مش نافع، وماحدش نساني، انا قلبي في بعدك بقي عايش، بيقاسي ويعاني، انتي اللي بجد وحشتيني، وغيابك عني دا علي عيني، ب رجوعك روحي حاترجع تاني، وأنا برضه بتوحشني، لسه بتوحشني، وتملي معايا وأنت معايا والا بعيد. ايامنا اشتاقتلها يلا نكملها، ننسي اللي جرحنا ونبدء من اول وجديد، مين فينا بيقدر علي الذكري وبيهرب من الماضي، ضيعنا كتير من ايامنا، واهي ضاعت ع الفاضي، رجعني لحضنك رجعني، و دي اخر مرة تودعني، اوعدني محدش ينسي التاني، وكلام الحب اللي واحشني، من صوتك ياحياتي، حانعيد العمر ده م الأول، والحُب اللي بينا مطول، ولا عمري انا وانتي حانبعد تاني".

 

الكلمات الدالة

 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة