إبراهيم سعيد
إبراهيم سعيد


«وصلة ردح» بين إبراهيم سعيد وزوجة محمود علاء على السوشيال ميديا

أميرة أنور

السبت، 06 نوفمبر 2021 - 12:53 ص

شنت إيمان زوجة محمود علاء لاعب الفريق الأول لكرة القدم بنادي الزمالك هجومًا حادًا على ابراهيم سعيد نجم الأهلي والزمالك السابق بعد انتقاد الاخير لمحمود علاء مؤخرًا.

ونشرت إيمان على صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام" :

ليا تعليق على واحد مريض مش وراه حاجة يعملها غير انه يكتب على تويتر كل ماتش مش قاعد شايف في الملعب غير محمود علاء مش شايف في الفرقة كلها غير محمود علاء كل ماتش،، عايزة اقولك على حاجة انت تاريخك اي اصلا جنب محمود ممكن نقارن بالأرقام كده ونشوف انت ايه وهو ايه عشان تتكلم عليه وتفضل محروق منه كده كل ماتش كل ده عشان رفض يكلمك في الموبايل وياخد رقمك ولا عشان عملك بلوك على تويتر فالموضوع بقى مرض نفسي بالنسبالك تحب انزل صورتك اللي متصورها معاه وحاضنه كمان اتكلم على الفرقة كلها وأخطاء الفرقة كلها كفاية مرض نفسي وقرف بقي".

ليرد ابراهيم سعيد بهجوم عنيف مقللًا من محمود علاء وزوجته.

 

ثم عادت ريهام لترد مرة أخري:

" والله اعرف ان في ست تبقى ممشية بيتها وبميت راجل إنما راجل يقوم بدور الستات دي اللي غريبة عليا شويتين عالاقل انا واحدة محافظة على بيتها وجوزها وأولادها وعارفة اللي ليا واللي عليا ومحافظة على بيتي وجوزي الدور والباقي على اللي اتاخذ على قفاه من مراته وهربت منه.. عارفة ان البلوك بيضايق والله معذور".

وحقق الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي الفوز على نظيره الزمالك بخماسية مقابل ثلاثة في المباراة التي أقيمت بينهما باستاد القاهرة الدولي، في الجولة الثالثة لمسابقة الدوري الممتاز، ليرفع الفريق الأحمر رصيده إلى 9 نقاط يتصدر بهم مسابقة الدوري، في حين يتوقف رصيد الزمالك عند 6 نقاط يحتل بهم المركز الرابع.

 

أقرا ايضاً|

سامي قمصان يتحدث عن خماسية الزمالك واستبعاد كهربا وجاهزية الشناوي

الكلمات الدالة

 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة