الفنان أحمد العوضي
الفنان أحمد العوضي


أحمد العوضي: خلافاتي مع ياسمين عبد العزيز بتبقى أكشن بجد

محمد زين- محمد البنهاوي

الخميس، 09 ديسمبر 2021 - 10:45 م

تحدث الفنان أحمد العوضي عن علاقته بالفنانة ياسمين عبد العزيز، خلال استضافتهما ببرنامج معكم الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي المذاع عبر شاشة قناة cbc.

وقال أحمد العوضي مازحًا مع ياسمين عبد العزيز: احنا لما بنتخانق مش بيبقى عبارة عن أكشن جواه خناقة، هي عبارة عن عركة بتدور مش خناقة بس.

وأضاف العوضي: رفضت في الأول مسلسل اللي مالوش كبير مع ياسمين عبد العزيز عشان كنت عارف إن هيحصل بينا مشاكل، وأنا مكنتش عايز كده، ولكن أقنعني حسام شوقي بعد كده لأني بثق في رأيه جدًا، وأكيد اتخانقنا.

وتابعت ياسمين عبد العزيز: كنت ناوية بعد مسلسل "ونحب تاني ليه" أعمل فيلم مش دراما واستنيت كورونا تخلص ولكن هي من الواضح مكملة معانا، ولما جالي المنتج حسام شوقي يعرض علي مسلسل مع العوضي قولتله لا لأن المسلسل ده هيكون سبب طلاقي ومش شايفاها فكرة كويسة.

وتحدثت ياسمين عبد العزيز  في الجزء الأول من الحلقة عن تفاصيل فترة مرضها التي مرت بها مؤخرًا، مشيرةً إلى أنها تعاني من مرض أكياس الشيكولاته على المبايض، وأجرت 5 مرات عملية استئصال تلك الأكياس ولكن في المرة الأخيرة حدث خطأ طبي وتمت معالجته بطريقة خاطئة مما أدى لتسمم جسمها وثقب في القولون.

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة