لفنانة صابرين
لفنانة صابرين


الفنانة صابرين: الحاج فهمي عبدالحميد مجاش «لا قبله ولا بعده»

وجيدة عبداللطيف

السبت، 09 أبريل 2022 - 05:07 م

تحدثت الفنانة صابرين عن طقوسها في شهر رمضان، وأهم عاداتها وتقاليدها، ورأيها في المسلسلات والاعلانات الموجودة على الساحة.

في البداية قالت الفنانة صابرين" قالت الفنانة صابرين انا طقوسى السنة دى فى رمضان تقليدية.. ختم جزء القرأن و صلاة وتراويح، وعلقنا الزينة والفوانيس و المسحراتى بيجى عندنا ينده علينا اسم اسم".

وتابعت صابرين خلال مداخلة هاتفية لبرنامج  " اللمة تحلى" الذي يذاع على "شعبى اف ام"، الحلقة من تقديم شيماء السباعي " الحاج فهمي عبدالحميد مجاش لا قبله ولا بعده فى المنطقة ديه بالذات، و لو كريم محمود عبد العزيز و ياسمين عبد العزيز عملوا فوازير هيكسروا الدنيا . 


و عن رأيها في المذيعة لمياء فهمى عبد الحميد فقالت "لمياء من اكتر اصدقائى من ساعة لما جت تتفرج عليا فى الماريوت مع الحاج فهمى أول مرة، و علي فكرة بيتي هو البيت الوحيد اللي وافق والدها انها تبات فيه لانه كان بيحس اننا شبه بعض فهي تعتبر اختى اللى اهلى مخلفوهاش. 

وتابعت  الحاج فهمى كان شديد ساعة الشدة وهو مربى لاننا ساعات كنا بندلع لاننا كنا صغيرين و انا هالة كان فيه بينا غيرة لذيذة، أما يحي الفخرانى دايما اقوله انت طفل كبير و كان بيزعقلنا لما يبقى فيه اخطاء، و الحاج فهمى مجاش لا قبله ولا بعده فى المنطقة ديه بالذات . 

وأضافت " العربية كانت فى الفوازير حقيقية مش ماكيت، واختتمت قائلة "عجبنى اووى إعلان كريم محمود عبد العزيز و ياسمين عبد العزيز و لو عملوا فوازير هيكسروا الدنيا لانهم اخف دمين و لذاذ جدا".

اقرا ايضا | مايا طلام تتصدر تريند تويتر بعد ظهورها مع أمير كرارة في مسلسل "العائدون"

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة