الفنانة هنادي مهنا
الفنانة هنادي مهنا


هنادي مهنا تكشف حقيقة انفصالها عن زوجها الفنان أحمد خالد صالح | فيديو

رضا خليل

الإثنين، 05 سبتمبر 2022 - 01:22 م

أعربت الفنانة هنادي مهنا، عن سخريتها من شائعات انفصالها عن زوجها أحمد خالد صالح، قائلة :“ الموضوع مضحك وبيضحكني أوي، وقلت كويس أنهم مشغولين في الكلام وده، ومتخيلين أن بينا خلافات أحسن ما يحسدونا “ مؤكدة ” شائعات”.

اقرأ أيضا| هنادى مهنا تحتفل بعيد ميلادها الـ24 برفقة زوجها

وردت على سؤال، هل  تشعري بالغيرة وقالت :" أكيد زي كل البني أدمين بس مش بتخانق وهو بيغير عليا في حدود الطبيعي،  ‏وأحمد خالد صالح مش بيقولي ستو أنا رغم إن الناس كلها بتقولي كده‏" وكشفت أنها أحيانا تقوم بفتح موبايل زوجها لكن ليس لشيء سوى لأخذ صور بعينها"

وتحدثت " الفنانة هنادي مهنا" خلال حوارها مع الإعلامية لميس الحديدي، عن وجود خطوط حمراء في  الأدوار التي تقدمها قالت : " عندي خطوط حمرا ء زي أي حد،  بس براعي في الآخر أني بشتغل في مجتمع مصري وبتخيل شعورهم وهما بيشوفوا أي فنان في التلفزيون المفروض هو قدوة وفيه ناس ممكن تقلد، فأتمنى دائماً أكون قدوة للأسر تجاه أبنائهم ومش عاوزة أعمل حاجة تضايقهم أو تكون مختلفة عن مجتمعهم ".

وعن عدم الإنجاب حتى الآن.. كشفت الفنانة هنادي مهنا، سر عدم الإنجاب، رغم الزواج منذ عامين، وقالت " بصراحة احنا مأجلين الخلفة شوية لأن أنا أصلا بيبي ولسه صغيرة، وإزاي أكون بيبي وأخلف بيبي.. ما ينفعش بيبي يشيل بيبي" ، مشيرة إلى أن الموضوع مؤجل لبعض الوقت، ودخلت في حالة ضحك على الهواء، بسبب السؤال المحرج، التى وضعت فيه من قبل الإعلامية لميس الحديدي.

 

 

الكلمات الدالة

 

 

 
 
 
 
 
 
 

مشاركة