هيفاء وهبي
هيفاء وهبي


هيفاء وهبي ترد على المتنمرين: أنا وحشة بس بجمهوري خطف قلبي | فيديو

محمد طه

الأربعاء، 02 نوفمبر 2022 - 03:05 م

ردت الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي على بعض الأشخاص المتنمرين على شكل وجهها، وتغير ملامحها في حفلها الأخير بالملكة العربية السعودية.

وقالت هيفاء خلال مداخلة هاتفية مع برنامج "القاهرة اليوم"، :"أنا سمراء وهو يعني إيه سمراء، هو في كدا؟ هو في أحلى من السمر، بغض النظر عن أنا سمراء ولا لأ دا موضوع تاني، دا أحلى ناس في العالم سمر".

إقرأ أيضا - في عيد ميلاده الـ 57.. شاروخان يعلن عن فيلمه الجديد Pathaan

وأضافت هيفاء :"شو هيدا الحكي عيب، أنا سمراء، أنا فيني مشكلة ؟، أنا وحشة ؟، شكرا ياعم، شكرا يا سيدي، أنا طلعت على المسرح علشان أثبت أن أنتم أشخاص كذابين وعم تعملوا شوشرة، لأنه بتغاروا من النجاج، والإنسان اللي واقف على رجليه بتنقهروا منه من النجاح للأسف".

وتابعت :"الإنسان الفاشل واللي مانو مليح ما بيأثر عليكم نفسيا، في ناس كدا، يعني إيه سمراء انت صدمتني، أنا مبسوطة إني كدا، وإيه المشكلة، أنا حرة، لو بدهم يثبتوا إن لوني فسفوري وين المشكلة؟".

وأكملت هيفاء وهبي :"دي صورة ولا راحت ولاجت أنا برمي زيها 100 واحدة، وين العيب وين العار، هو النجاح حياتي بيستفز الناس، أنا بقعد بالشمس طول الصيف ما بسمر، هما مش عايزين يثبتوا إني سمراء، هما عايزين يثبتوا إني مشوهة.. أنا طلعت على المسرح، وبيضت وجهي ووجه بلدي وجمهوري خطف قلبي، الناس كانت بتقولي عايزين ناخدك معانا ما تمشيش".

 

 

الكلمات الدالة

 

 

 
 
 
 
 
 
 

مشاركة