شرين عبد الوهاب
شرين عبد الوهاب


محامي شيرين عبد الوهاب: لم تخرج مع حسام حبيب وكل الصور قديمة 

محمد حسنين

الخميس، 03 نوفمبر 2022 - 08:30 م

تحدث محامي الفنانة شيرين عبد الوهاب، عن تفاصيل حالتها الصحية وحقيقة الصورة المنتشرة لها رفقة حسام حبيب، إلى جانب حقيقة إدمانها المخدرات.

وقال محامي شيرين عبد الوهاب، في تصريحات تلفزيونية، إن شيرين لم تخرج من المستشفى برفقة طليقها الفنان حسام حبيب، كما أُشيع خلال الساعات الماضية، موضحًا: شيرين مخرجتش مع حسام حبيب وكل الصور دي قديمة، وهي هتستريح شوية وإن شاء الله في القريب العاجل هيكون فيه فيديو مصور ليها هيوضح كل حاجة.

اقرا ايضا|بعد تصدرها التريند بسبب واقعة «شرين عبد الوهاب».. من هى «سارة الطباخ» 

وأكد إن شيرين عبد الوهاب، خرجت من المستشفى بتقرير من مجلس الصحة النفسية، موضحًا: شيرين بـ صحة جيدة وطلع تقرير من مجلس الصحة النفسية إنها لا تستلزم العلاج الإلزامي وبناءً عليه خرجناها النهاردة من المستشفى ورجعت بيتها، وشيرين كانت قبل ما تدخل المستشفى بـ أسبوع كانت عاملة حفلة كبيرة والآن حالتها الصحية تسمح لها بمزاولة حياتها الطبيعية، وهي لو تعبانة مكنش هيطلع تقرير من مجلس الصحة النفسية إنها تطلع فورًا.

وأضاف محامي شيرين عبد الوهاب: إحنا طول الوقت بنتعرض لـ حملة مدفوعة وموجهة بتشكك في شيرين ومرض شيرين ومحامي شيرين، ولكن الحمد لله كل حاجة ظهرت للرأي العام وخرجت لـ بيتها بالسلامة، وهي الفترة اللي جاية هتكون مركزة في شغلها وحياتها الفنية ومفيش أكتر من كده.

واختتم حديثه قائلًا: أنا إمبارح حاولت أدخل المستشفى بـ صفة ودية لأن وجودها في المستشفى بقى اختياري وليس إجباري، ومن حق أي حد إنه يزورها ولكن إحنا مُنعنا من الدخول، وهي طلبت مني إني أنشر التسجيل الصوتي ده، علشان الناس اللي بتثير الشكوك، وبناء عليه صدر القرار وخرجت لـ بيتها.


 

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة