فرقة شارموفرز
فرقة شارموفرز


من ألبوم «كرڤان».. «شارموفرز» يطرح Je Suis Malade

محمد طه

الأربعاء، 18 يناير 2023 - 09:33 م

طرحت فرقة شارموفرز أغنية Je Suis Malade ثانى أغنيات ألبومها الجديد " كرڤان"، الذى بدأت فى طرح أغنياته، مع إنطلاق عام 2023 ويضم الألبوم مجموعة متنوعة من الأغنيات، تحتوى كل أغنية على قصة، سيتم طرحها على فترات.

تم تحضير كليب " Je Suis Malade " مع المخرج عمر دونجا منذ اسبوع ، ودارت فكرته فى إطار بسيط، يعبر عن معنى كلماته التى تتحدث عن الحبيب والبلد فى الغربة.

اقرا ايضا | بسبب أغنية «على وضعنا».. محمود بدر يحرر محضرًا ضد محمد رمضان

أغنية " Je Suis Malade " كلمات أحمد بهاء وموسيقى وتوزيع عادل محمد - محمد العرقان - محمد الفاره، ومن إنتاج فريق شارموفرز.. والأغنية الأن على اليوتيوب، والمواقع الاجتماعية، والمتاجر الإلكترونية، ومحطات الراديو.. تقول كلمات " Je Suis Malade":.. في بعدك je suis malade و نسيتيني اللي فات يا في بعدك je suis malade و نسيتيني اللي فات يا كنت فاكر الحب الاول مبيتكررش واللي قالوا اي حب تاني مابيقشعرش كنت فاكر الحب الاول مبيتكررش و قالوا اي حب تاني مابيقشعرش فين ايام ما كنت اشوفك و اقول الله اتفقنا علي البعاد و قولنا cava هيعدي وقت و نتعود بس كنت غلطان العيش في بلدي اطعم ليا من التورتة في الغربة يوماتي محتار و ده ليل و نهار ده كل يوم في بعدك je suis malade و نسيتيني اللي فات يا في بعدك je suis malade .

 

 

الكلمات الدالة

 
 
 
 
 
 
 

مشاركة