خالد سليم
خالد سليم


خالد سليم عن تعرضه للشائعات: «مش بتضايق وممكن تأثر عليا»

هبة الخولي

الخميس، 29 يونيو 2023 - 01:15 م

كشف الفنان خالد سليم الصعوبات التي تواجهه في مهنتي الغناء والتمثيل، كما رد على الشائعات التي تلاحقه خلال االفترة الأخيرة.

وعلق الفنان خالد سليم على الشائعات التي طاردته الفترة الماضية التي تخص إنه لديه إبنة ثالثة خلال حواره مع الإعلامية اسما إبراهيم، ببرنامج "حبر سري"، المُذاع عبر شاشة "القاهرة والناس"، قائلًا: نور دي تاني بيبي للعيلة وأول بنت، وهي بنتنتا كلنا، نور مينفعش أقول عليها بنت أختي، وهي السبب إني كنت أتمنى أكون أول خلفتي تبقى بنت، وربنا رزقني بخديجة وكنزي، لما الناس توقفني في الشارع ويتصوروا معايا، بيقفوا جنبي وعايزين يعرفوا ليه بيتصوروا معايا، خيرية مراتي متفهمة، وبيغيروا ساعات من والدتهم.

اقرأ أيضًا.. خالد سليم: «لم أحصل على عائد من الأغاني والتمثيل وقف جنبي»

وتابع خالد سليم: مش بتضايق من الإشاعات وممكن تأثر عليا، وممكن خيرية مراتي تتضايق، وهي عارفة إن أي حد تحت الإضاءة معرضين لتدخل الناس، وديه حاجة ارتضينا بيها، وشغلنا قائم على الإشهار، وبالتالي الناس لما تتكلم بنتقبل، والفترة دي محصلش بيننا خلافات، ممكن خلافات بسيطة.

وعن صعوبات العمل، قال خالد سليم: شغلتنا دي بنقعد لغاية 14 ساعة في مكان شغلنا، أروح أنام ساعة، وأكرر نفس اليوم، وحياتنا بتتسحب مننا، وأصحابنا القريبين بيرموا طوبتنا.

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة