الإعلامية ريهام سعي
الإعلامية ريهام سعي


ريهام سعيد: «لما الدكتور يشوهك بيطلع الموبايل عشان يوريك أي بتنجان»| فيديو

هناء حمدي

الأحد، 28 يناير 2024 - 01:16 ص

نشرت الفنانة والإعلامية ريهام سعيد فيديو لها من داخل غرفة العمليات أثناء إجرائها عملية التجميل الخاطئة، وأوضحت أن دكتور التجميل هو من قام بتصويرها أثناء العملية، مؤكدة على عدم مراعاته لمشاعر المريض.

وعلقت ريهام سعيد على الفيديو الذي نشرته عبر صفحتها الشخصية على انستجرام قائلة:«لما الدكتور يشوهك ويبقي مشغول بيطلع الموبايل وبيتكلم عشان يوريك انه كان بيشيل اي بتنجان».

اقرأ أيضا: صورة صادمة - ماذا حدث لوجه ريهام سعيد بعد إجرائها عملية تجميل فاشلة؟

وتابعت قائلة:«لما الدكتور مايراعيش مشاعر المريضة ويبعت لها فيديو ووشها مفتوح .. لما دكتور يخلي واحدة تعيش حزينة و مقهورة علي خلقتها الي راحت».

وتسائلت قائلة :«هل ده لي اي علاقه بالمعايير الطب او الرحمه يا عالم؟ » واختتمت حديثها قائلة: يا رب فوضت امري اليك .. لا الله الا الله سبحانك اني كنت من الظالمين .. حسبي الله لا الله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم.. يا رب يا رب يا رب حقي يرجع».

وكانت الفنانة ريهام سعيد قد أثارت الجدل مؤخرا بعد أن كشفت عن تفاصيل تعرض وجهها لتشوه نتيجة إجراء عملية تجميل خاطئة قائلة: «يعني وصل بيك الاجرام انك تشوهني وتموت 2 ستات قبلي وتحط صورة لواحده مختلفة وتقول انها انا؟».

 

وتابعت قائلة: «ده انا كنت زي القمر قبل ما اجيلك مين المركوبة اللي انت حاطتها دي؟ والدتك؟ عارف؟ انا هرفع عليك قضية وهبطلك طب عشان انت بتأذي ناس كتير اوي انت ابعد حاجة عن انك تكون دكتور».

 

واستكملت ريهام سعيد رسالتها إلى الدكتور قائلة :«انت وقعت غلط خالص.. انا بحذر الناس كلها من التعامل معاه بجد بوظلي وشي وانا بداري بالمكياج لا انا هطلع لايف اوريهم انت عملت ايه؟».

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة