ياسمين عبدالعزيز  واحمد العوضي
ياسمين عبدالعزيز واحمد العوضي


أحمد العوضي يرد على انتقادات عمله مع ياسمين عبد العزيز بـ «ضرب نار» |فيديو

سلمى خالد

الأربعاء، 22 مارس 2023 - 03:25 م

كشف الفنان أحمد العوضي عن الانتقادات التي أثارها تكرار تعاونه مع ياسمين_عبدالعزيز في مسلسل ضرب_نار، بعد ثنايئتهم بمسلسل اللي_مالوش_كبير؟ وهل يفكر في استثمار نجاحهما معا في السينما؟

وقال أحمد العوضي خلال حوارة مع et بالعربي :"مش بنعمل حاجه لا تليق بالجمهور ومش فكره استثمار نجاح علي قد ما هي فكره بنحب نشتغل مع بعض".

وأضاف العوضي:" لما عملنا مسلسل مع بعض ربنا كرمه بنجاح لما وعملنا برنامج مع بعض نجح مع بعض والناس حابنا وحابانا مع بعض وبنعمل مسلسل بيحترم المشاهد ومش بنعمل حاجه لا تليق بالجمهور وتبقي ثقه بين الجمهور ،وبينا قرب وتفاهم غير لما يكون اتنين صحاب بيشتغلوا مع بعض، كون اننا متجوزين ده بيخلي الشغل بينا افضل ".

وتابع العوضي قائلا :"والعلاقه بين مهره وداهر في ضرب نار علاقه حقيقيه فا بيبقي عليه ضغط رهيب انه لازم ينجح اكتر من الي ملوش كبير ".

 

ويعد "ضرب نار" من الأعمال المنتظرة في دراما رمضان، من تأليف ناصر عبد الرحمن، وإخراج مصطفى فكري، وإنتاج سينرجي، حيث احتفل أبطال المسلسل الأسبوع الماضي ببداية التصوير وسط حضور كل فريق العمل والتقطوا الصور التذكارية.

ويشارك في بطولة المسلسل النجم أحمد العوضي، والذي يعد ثالث تعاون درامي بينهما، بعدما قدمًا سويًا مسلسلات "لآخر نفس" ومسلسل "اللي ملوش كبير" العام قبل الماضي.

اقرأ أيضا|غادة عبد الرازق تروج لمسلسل «ثلث الثلاثة» وتنشر البوستر التشويقي


الكلمات الدالة

 

 

 
 
 
 
 
 
 

مشاركة