أنغام
أنغام


أنغام تتألق بإطلالة رقيقة في ثاني أيام العيد | صور

محمد عصام

السبت، 22 أبريل 2023 - 10:02 م

حرصت الفنانة أنغام على مشاركة متابعيها عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور و الفيديوهات إنستجرام، بصورتين جديدتين من أحدث ظهور لها.

وظهرت أنغام بإطلالة ملفتة مرتدية ملابس كاجوال جاكت باللون الابيض الفرو ونسقت معه بنطلون جينز فاتح، ومن الناحية الجمالية اعتمدت على وضع المكياج بلمسات البسيطة وترك شعرها منسدلا.

وكانت تصدرت الفنانة أنغام تريند محرك البحث «جوجل»، وذلك بعد لقائها مع الإعلامي عمرو أديب، على هامش حفلها ليلة صوت مصر، والحديث عن تفاصيل تحضيرات الحفل وحياتها الشخصية.

وتستعرض لكم "بوابة أخبار اليوم "أبرز تصريحات أنغام عن ليلة صوت مصر..

تصريحات أنغام:

- تعبت في مشواري من صغري، ونصيحتي لـ الفنانين المبتدئين يصدقوا نجاحهم ويثقوا في نفسهم، ولازم يوزنوا موهبتهم ويشوفوا ربنا إداهم إيه وينجحوا بطريقتهم، بس ميصدقوش النجاح بسرعة أوي.

- وأنا صغيرة أوي كنت بسمع كل أنواع المزيكا، وأنا 5 سنين غنيت قصيدة أشواق للأستاذ رياض السنباطي، حفظتها بدون ما أقصد واتعلمت المغنى العربي على أصوله.

- تاريخ الفنان بيتعرض في حفلة لما يموت أو نكون عجزنا أوي، والحمدلله دا توقيت مناسب لـ ليلة صوت مصر لأني بصحتي وإني أعرض معظم تاريخي الفني.

- وأنا بعمل حفلة ليلة صوت مصر كان شعور غريب يمكن الواحد بيتسرق وهو ماشي في المشوار والدنيا بتاخدنا والشغل والإنتاج، مش قادرة أقول عمري أتسرق بالعكس.

- محسيتش إني عملت كل اللي أنا عايزاه ولكن احترمت اللي أنا عملته لأني أنجزت، العمر اللي عدى ده أكتر من 30 سنة إنجاز، وهقول الحقيقة إني بدأت وأنا عندي 15 سنة.

اقرأ أيضاً | محمد لطفي: سعيد بنجاح فيلم "إبن الحج أحمد" بدور العرض السينمائي

 

 

الكلمات الدالة

 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة