حسن شاكوش
حسن شاكوش


أول رد من شاكوش على أزمته مع زوجته: «البيوت أسرار وبنخاف على بنات الناس»

معتصم الشاهد

السبت، 06 مايو 2023 - 02:10 ص

نشر مطرب المهرجانات حسن شاكوش بوست جديد يرد علي ازمته مع زوجته ريم طارق .
كتب حسن شاكوش عبر حسابه الرسمي قائلا: مساء الفل عليكم جميعًا يمكن القصه دايما ناقصة والبيوت فيها اسرار وأحنا بنخاف علي بنات الناس واتربينا علي كده وحق الرد بيقول ان دي لسه مراتي ميصحش اتكلم عليها حتي لو حصل ايه يمكن اهل بيتي وفريق عملي واقرب الناس ليا اتاذوا من الحوار ده بس بما انها شاركت جمهوري بشيء جارح بالشكل ده، كل اللي اقدر اقولوا الحمدلله علي نعمه السكوت والعقل وقت المشكلة الحمد الله علي كل شيء.

اقرأ أيضاً| رضوى الشربيني لـ حسن شاكوش: كده تطرد بنت الجيران بعدما سجدت لربنا شكر

https://www.instagram.com/p/Cr4LdDzI-f3/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

وفي سياق متصل نشرت الإعلامية رضوي الشربيني، على حسابها الرسمي على فيسبوك، عقب أزمة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، وزوجته ريم طارق.

 

وكتبت "رضوى"، قائلة : كده ياحسن تطرد بنت الجيران بعد ماسجدت لربنا سجدة شكر قدام الناس كلها علشان اتجوزتك وكمان تدخلها القسم بعد شهرين جواز ياراجل تقديرك للراجل اللي معاكي بيتبني بالمواقف والعشرة ودول الإثبات الوحيد ف ماتسباقوش الاحداث وتقديرك ليه مش معناه إنك تتنازلي او تقللي من نفسك علشانة ربنا يعينها .

وكانت ريم طارق زوجه حسن شاكوش قد حررت محضرًا ضده لتضررها من زوجها، وقالت فيه إنه قام بطردها من منزل الزوجية منذ أيام، واستولى على المنقولات الزوجية وشبكتها وإيصال أمانة لصالحها بديل مؤخر الصداق.
وتلقى مدير الإدارة العامة للمباحث، إخطارا من مفتش المباحث، يفيد فيه بحضور ريم صادق -28 سنة - ربة منزل ومقيمة داخل كمبوند شهير، إلى القسم لتضررها من زوجها حسن منصور وشهرته حسن شاكوش لقيامه بطردها من منزل الزوجية منذ أيام والاستيلاء على المنقولات الزوجية وشبكتها وإيصال أمانة لصالحها بديل مؤخر الصداق.
وعلقت زوجة حسن شاكوش على تأخيرها في الإبلاغ أملا في الصلح بينهما، إلا أنه أرسل رسالة لها برغبته في إنهاء العلاقة الزوجية، فذهبت على الفور لتحرير محضر له اليوم وطلبت إثبات الحالة.
وقد انهالت تعليقات رواد السوشيال ميديا ليسخروا من زوجة حسن شاكوش بعد أن سجدت في ليلة زفافها شكرا لله عز وجل على زواجها وأنه هو العوض الحقيقي لها. 

وتساءل العديد من رواد مواقع التواصل الاجتماعي عن هوية زوجة الفنان حسن شاكوش، وتبين أنها فتاة من خارج الوسط الفني واسمها ريم طارق.

 

 

الكلمات الدالة

 
 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 


 

مشاركة