الفنان أحمد سلامة
الفنان أحمد سلامة


أحمد سلامة يكشف عن طريقة لاكتساب الفتاة قلب الرجل| فيديو

ياسر ربيع

الأربعاء، 02 أغسطس 2023 - 07:49 م

كشف الفنان أحمد سلامة،عن وجود طريقة لاكتساب الفتاة قلب الرجل، مشيرًا إلى أن الرجال لهم طريقة خاصة في التعامل، واوضح عن السن المناسب للزواج من وجهة نظره.
وصرح الفنان أحمد سلامة خلال استضافته في برنامج الستات تقديم الإعلاميتين مفيدة شيحة وسهير جودة عبر قناة النهار،قائلا:" إن النفس البشرية مُعقدة ومن الصعب فهم طبيعة الشخص، مشيرًا إلى أن الرجال يحتاجون طريقة خاصة في التعامل".

وأضاف:"علشان الست تقدر تكسب قلب الراجل تعامله على أنه طفل كبير وتحتويه وطبطب عليه، لإن احتياج الراجل للست بيبدأ من الطفولة والراجل عاوز ست تحتويه وتفهمه وتطبطب عليه ومهم جدا لما تطرح المشكلة تختار التوقيت والطريقة". 
وانهي: " الست لما تحس أنها منطمة وتشعر بالأمان تجاه الشخص الآخر تبقى حياتها حلوة، وفيه رجالة بيوصلوا الإحساس ده للستات".

مسلسل "الوتد" 

من ناحية أخري حكى الفنان أحمد سلامة عن ذكرياته مع الفنانة هدى سلطان في مسلسل "الوتد" وما تعلمه منها خلال عمله معها.
وخلال حلوله ضيفا على برنامج "بالخط العريض" من تقديم إيمان أبو طالب عبر قناة "الحياة" قال أحمد سلامة: "هدى سلطان أستاذة وتعلمت منها الكثير في مسلسل "الوتد"، وتابع ليحكي عن موقف حدث بينهما قبل التصوير قائلا: "في مرة كان في ديكور البيت في المسلسل لسه بيتبني، اتصلت بالمخرج أحمد النحاس كنت عايز اقابله أسأله عن حاجة في الشغل قالي أنا في الاستديو تعالى، روحت وقابلته وفجأة لقيت مدام هدى خارجة من أوضة وحاطة "وكمان" "مشغل الأغاني" في ودنها وماشيه، استغربت جدا مفيش أوردر تصوير ولا كاميرات هي بتعمل إيه في المكان".

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة