أنغام
أنغام


أنغام عن وفاة شقيقتها: كانت خبطة كبيرة ومكنتش مصدقة لحد ما غسلتها بإيدي

بوابة أخبار اليوم

الأربعاء، 30 أغسطس 2023 - 05:57 ص

كشفت المطربة أنغام عن أكثر لحظة صعب مرت بها في حياتها الشخصية، وذلك خلال إستضافتها في برنامج "ABtalks" الذي يقدمه الإعلامي أنس بوخش عبر قناة الشخصية "يوتيوب".

 
أنغام عن وفاة شقيقتها: مكنتش عايزة أصدق لحد ما أنا غسلتها بإيدي

وقالت أنغام: "وفاة أختي غنوة كانت خبطة كبيرة وقاسية جدا، مع إن علاقتنا مكانتش كويسة، لكن مكنتش عايزة أصدق لحد ما أنا غسلتها بإيدي وكنت عايزة أصحيها".


وتابعت أنغام: "مبحبش أدافع عن نفسي، ولا أتكلم عن حد مش موجود، لكن كل اللي أقدر أقوله بمنتهى الأمانة وبيني وبين ربنا عمري ما كنت سبب زعلها مني، دي كانت بنتي مش أختي، والفرق بيني وبينها 16 سنة".

 
أنغام عن شقيقتها: ممكن لو عمرها طال شوية كانت الأمور تتغير وتعذرني


وأستكملت حديثها قائلة: "هي عندها أسبابها الله يرحمها، ممكن لو عمرها طال شوية كانت الأمور تتغير وتعذرني، لكن مفيش حد حنن قلبها وقسوها عليا".

وحرصت أنغام علي توجية رسالة لأختها غنوة قائلة: "أول حاجة وحشتيني جدا، وحشتني غنوة بنتي الصغيرة اللي كنت بسرح لها شعرها وأحميها في حضني تحت الدش، وياسين أحلى حاجة سابتها في الدنيا، سابتلي نعمة وهدية كبيرة وحتة من قلبها، وهو في عينيا".

أغنية سيبك أنت 

ومن ناحية أخري، طرحت أنغام مؤخرا أغنية بعنوان "سيبك أنت" التي حققت نجاحا كبيرا عبر قناتها الشهيرة "يوتيوب"، وهي من كلمات أمير طعيمه وألحان وليد سعد، وتوزيع مادي، وميكس وماستر أمير محروس، وأخرج الفيديو كليب عادل جمال.

اقرأ أيضا | أنغام «حالة خاصة» فى العلمين

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة